förälskad i en drömm

Ansiktet lystes upp av ett leende när jag steg in i den lilla studentlägenheten .
När vi var tillsammans såg personen ut som han var fullbordad , att han hittat rätt ,
som om allt han behövde var det som stod framför ögonen på honom .
Allt jag behövde fanns där .
Personen i min drömm titta på mig som ingen annan tidigare gjort .
Jag har aldrig varit så berusad av en människa förut .
Det går inte att sluta tänka på honom .
Han drunkna i mig och jag drunknade i honom .
Så nära , levande och verkligt har inget vart , fast det var det mest overkliga .


Natten till igår blev jag förälskad i en drömm , 
inget mer än en  drömm .
att intala mig det gör krossande ont

lämmna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0