vart är den som ska hålla min hand när världen går under

jag har fan ingen aning nu ? om jag har någon vid min sida ? vad jag ska göra ? vart jag tog vägen ? varför ingen säger något vettigt till mig ?

lämmna ett spår
Postat av: Sara

För att du säger de allra vettigaste sakerna till alla andra, inser du inte att när man väl ska få fram något vettigt att säga till dig, så har du redan sagt det.



Du är så klok fast du inte vet om det. .. jo, lite naiv också men det är en fin egenskap; att tro det bästa om människor.



Åh du, jag har också gråtit i en smutsig soffa men du hade turen att ha någon i den smutsiga fotöljen mittemot.



Och, jag har nog aldrig varit kär på riktigt. Men jag bryr mig inte så mycket. Jag har lärt mig att fokusera på allt som händer just nu. Vi är inte så lika och jag tvivlar på att vi någonsin kommer att bli lika du och jag. Men jag får en känsla av att alla människor går igen samma täta taggtrådsskog, i alla fall ett par gånger i livet.



Jag vet att du finns där, och nu vet du att jag finns här.



Jag önskar jag kunde ge dig mer.



Håll hårt i hatten,



Sara

2010-01-08 @ 20:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0