en pojk som äter magnum white på sin cyckel och vinkar

En gång lärde han mig spela en låt . Vi satt axel mot axel och plonkade på ett ostämt piano med några trasiga tangenter . Ibland sa vi något , mest var vi tysta . I rummet brevid spelades hög musik och i bakrunden hördes glada röster som förtvivlat skrek efter uppmärksamhet . Om det inte vore för honom skulle jag vart en av dom glada rösterna , inte i närheten så lycklig , som tyst intill honom med ett tragiskt , klassiskt stycke .

lämmna ett spår
Postat av: Linnea

2009-10-12 @ 16:39:45
Postat av: Linnea

Jag såg när ni satt där! Ni var så fina. Det var som när jag fejkade att jag inte kunde ett mattetal bara för att jag tycker om att se när han kladdar sönder min bok för att förklara.

han är bra konstig

2009-10-12 @ 16:41:28
URL: http://spargrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0